Welkom - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Gabrielle Schoemaker - WaarBenJij.nu Welkom - Reisverslag uit Wageningen, Nederland van Gabrielle Schoemaker - WaarBenJij.nu

Welkom

Door: gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Gabrielle

09 Januari 2010 | Nederland, Wageningen

Beste Allemaal,
WELKOM!
Leuk dat jullie hier een kijkje op mijn weblog zijn komen nemen. Ik heb veel mensen deze keer toegezegd toch echt een weblog bij te houden en ik ga dit ook echt proberen! Niet alleen een weblog aan maken maar hem ook bij te houden en regelmatig een stukje erop neer te zetten. Ik heb al vele reizen gemaakt, zoals 8 weken naar Nieuw-Zeeland bij familie op bezoek, waarbij ook een tussenstop in het fascinerende maar hele drukke Kuala Lumpur. Afgelopen half jaar heb ik ook niet stil gezeten en heb ik een half jaar stage gelopen in Engeland bij Kettle Foods Ltd. de fabrikant van de handgebakken KETTLE® Chips. Toch is deze reis speciaal voor mij, omdat ik denk dat ik nu op weg ga naar een land waar een hele andere cultuur heerst, een land waar wel degelijk een heel groot verschil tussen arm en rijk zichtbaar is en er wel degelijk nog discriminatie bestaat.
Deze reis gaat verder dan alleen Europa en gaat verder dan de westerse cultuur. De reis die ik aankomend half jaar aan het maken ben, is mijn reis in Zuid-Afrika. Aankomende 6 maanden ga ik studeren aan de universiteit van Pretoria in Pretoria. Ik zal hier verblijven op de campus van de universiteit tussen andere internationale studenten. Ik kijk heel erg uit naar deze periode in Zuid-Afrika!
Jullie horen snel van mij!
Liefs,
Gabrielle

  • 17 Januari 2010 - 18:42

    Suzanne Hommersom:

    hey gab
    maak er wat van gr suus

  • 24 Januari 2010 - 10:41

    Ellen:

    Heel erg veel plezier!!! Erg leuk dat je alweer op reis gaat en zo actief de wereld ontdekt. Ik ben benieuwd wat je allemaal tegenkomt in Zuid Afrika. En als je nog behoefte krijgt aan een Nederlander dan zit er in Johannesburg (geloof ik) een nichtje van Ruben.

    Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gabrielle

Actief sinds 05 Jan. 2010
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 12165

Voorgaande reizen:

01 Januari 2013 - 01 Juli 2013

CA NA DA

10 Januari 2010 - 01 Juli 2010

University of Pretoria

Landen bezocht: